ענפי הספורט המוזרים ביותר בעולם שעוד לא שמעתם עליהם

לפעמים אנחנו כל כך מרוכזים בהיבטים הפיזיים והנפשיים של הספורט שאנחנו שוכחים לשים לב להיבטים החברתיים. כתבה זו בוחנת כמה מענפי הספורט יוצאי הדופן והמוזרים ביותר בעולם. ספורט הקריקט הוא מקרה בוחן מעניין כיצד ספורט יכול להפוך לתופעה בינלאומית. במקור שיחקו בו גברים בריטים שרצו לעשות הפסקה מהעבודה הקשה שלהם בשדות.

קריקט התפתח מאז לספורט שמשחקים בו בכל רחבי העולם, כולל מדינות בעלות קשר מועט עם בריטניה מבחינה תרבותית או היסטורית. ביפן, היאבקות סומו נחשבת לאחד מהבילויים הלאומיים במשך מאות שנים, ועדיין נהנים ממנה מעריצים ברחבי העולם. הספורט דורש כוח ומיומנות עצומים מהמשתתפים בו כשהם נאבקים זה בזה באגרופיהם החשופים עד שמתחרה אחד מודח מתאבקי סומו משתמשים בחגורה מסורתית הנקראת “יוקוזונה”, אשר נוצרה כדי להנציח את מקורות הספורט.

בתאילנד אנשים נהנים מגרסה של אגרוף הייחודית לתרבות שלהם. אומנות הלחימה התאילנדית נקראת Muay Thai, והיא מציגה מתרגלים שמשתמשים בעיקר במרפקים בזמן לחימה.

ענפי הספורט המוזרים ביותר בעולם כוללים משחק הרכוב על סוסים, ספורט הדומה לרוגבי, ואחד מענפי הספורט המסוכנים בעולם – גלישת עפיפונים.

ענפי הספורט המוזרים ביותר בעולם הם רשימה של ענפי ספורט שונים שהומצאו למטרות בידור וכדי להרוויח כסף. ענפי ספורט אלו אינם משוחקים בפועל על ידי איש והם אינם נחשבים כספורט על ידי רשויות הספורט הבינלאומיות.

המוכר והפופולרי ביותר מבין ענפי הספורט הללו הוא Jai Alai, אשר משוחק בארצות הברית. המשחק דומה לטניס אבל במקום להשתמש במחבט, הוא משתמש בכדור עץ מעוקל הנקרא כדור ג’אי עלאי.

גלישת עפיפונים

גלישת עפיפונים הוא ספורט פופולרי שדורש מיומנות ומומחיות. זוהי גם דרך נהדרת ליהנות מהחוף ומהמים.

גלישת עפיפונים הוא ספורט שדורש מיומנות ומומחיות, אבל זו גם דרך מצוינת ליהנות מהחוף ומהמים עם חברים או משפחה. ישנם סוגים רבים ושונים של עפיפונים שניתן להשתמש בהם כדי לנסות סגנונות שונים של גלישת עפיפונים. יש אנשים שאוהבים להשתמש בקייטבורד של אדם אחד, יש שמשתמשים בלוחות של שני אנשים, ויש שמשתמשים בלוחות לשלושה אנשים.

ישנם סוגים רבים ושונים של עפיפונים שניתן להשתמש בהם כדי לנסות סגנונות שונים של גלישת עפיפונים. יש אנשים שאוהבים להשתמש בקייטבורד של אדם אחד, יש שמשתמשים בלוחות של שני אנשים, ויש שמשתמשים בלוחות לשלושה אנשים.

היאבקות סומו

היאבקות סומו היא ספורט יפני מסורתי הכולל שני מתאבקים המתחרים בטבעת כדי לקבוע הכי הרבה מי יכול להכריח את יריבו לצאת מהזירה.

היאבקות סומו קיימת כבר מאות שנים, עם תחרויות החל מהמאה ה-12. עם זאת, רק בשנת 1882 הוקם טורניר היאבקות סומו רשמי. הספורט מכונה גם “הנשמה של יפן”.

הספורט הוצג במספר סרטים וסדרות טלוויזיה יפניות פופולריות, כולל “קמיקזה קאיטו ז’אן” ו”הסמוראי האחרון”. הוא גם הופיע במשחקי וידאו רבים כמו “Street Fighter II”, “Punch-Out!!” ו-“King of Fighters”.

היאבקות סומו עושה שימוש במגוון טכניקות הכוללות התחבטות, דחיפה, משיכה, זריקה.

רועי כץ

רועי כץ - כותב תוכן ועורך ראשי במקומון עמק הירדן היום. מתעניין וכותב על תחומי חיים מרכזיים מתרבות, בריאות, כלכלה, ספורט, עסקים ונדל"ן ועוד.

https://jvindex.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *